wtorek, 28 marca 2017

#1 Wielbiciel - Charlotte Link CYTATY

Tak, jak postanowiłam, pojawia się pierwsza dawka cytatów. Zaczynam od Wielbiciela – Charlotte Link, mimo że książka sama w sobie mnie nie zachwyciła, ale o tym wspominałam w recenzji.  :)


  • Zirytowało ją, że ta myśl budzi w niej nadzieję. Nie chciała siedzieć i liczyć na to, że on łaskawie do niej wróci. Nie chciała już go więcej chcieć. Chciała, żeby był jej obojętny.
  • A czym jest ostatecznie perfekcja? [...] Jest nudą. Nie stanowi żadnego wyzwania.
  • Odszedłeś z mojego życia. Z powodów, których nie rozumiem, ale które muszę zaakceptować. Nie próbuj teraz wślizgiwać się tylnymi drzwiami. Idź konsekwentnie swoją drogą. A ja pójdę swoją.
  • Ale człowiek powinien też być przygotowany na inne możliwości. Nie można żyć marzeniami zamiast rzeczywistością. Zwykle kończy się to bardzo niemiłym przebudzeniem.
  • Kocha go jeszcze, bo miłość tak szybko nie odchodzi, potrzebuje czasu, zanim się zbierze, pójdzie i ostatecznie zamknie za sobą drzwi.
  • Po ludziach wcale nie widać, że coś z nimi nie tak
  • Pomimo tego wszystkiego, co się widzi i słyszy na świecie, człowiek nie wierzy tak naprawdę w istnienie zła. A gdy ono atakuje,jest tak zaskoczony, jakby nigdy nie brał pod uwagę takiej możliwości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz