sobota, 29 kwietnia 2017

#2 Jeffery Deaver cytaty

Kolejna porcja cytatów. Tym razem poświęcamy ten post Jeffery'emu Deaver. „Puste krzesło” pominięte, bo... zapodziałam gdzieś cytaty.



Kolekcjoner Kości

  • Łatwiej być samotną. Nienawidzę tego, ale tak jest łatwiej.
  • Bo zło to coś, co wygląda niewinnie, a dopiero potem wychodzi z niego prawdziwa natura.
  • Czasami coś się wydarza. Czasami jesteś kimś innym, niżbyś chciała. Robisz, co innego niżbyś chciała. Życie się zmienia. Czasem trochę, kiedy indziej bardziej. W pewnym momencie może dojść do takiego punktu, że nie warto już dłużej walczyć.
  • […] Pewnego dnia prawda wyjdzie na jaw. Zawsze tak się dzieje. Możesz ukrywać prawdę dłuższy czas, ale w końcu i tak wypływa.
  • Człowiek jest zagadkową istotą, ale każdy – głupi, mądry, fanatyczny, okrutny – działa z jakichś pobudek, kierują nim jakieś motywy.




Tańczący Trumniarz

  • Uważaj, o co prosisz, bo możesz to dostać.
  • Powinni wynaleźć kamizelki ochronne na duszę,nie tylko na ciało.
  • Nie jestem koszmarem, bo koszmary są urojeniem, a ja jestem rzeczywisty, bardziej niż się niektórym wydaje.




Kamienna Małpa

  • Ponieważ jesteś porządnym człowiekiem – wyjaśnił Duch. - Zbyt porządnym, żeby kłamać. Udam, że to ja jestem kapitanem. Potrafię spojrzeć człowiekowi w oczy i sprawić, że uwierzy w to, co mówię. Ty tego nie potrafisz.
  • Nauczył się, że przeciwności losu są tylko chwilowym zakłóceniem równowagi.
  • Nie możesz ocalić człowieka przed jego własną głupotą.
  • O miłości, synu, nie świadczy kupowanie gadżetów, częstowanie łakociami ani zapewnienie komuś własnego pokoju. Miłość to dyscyplina, dawanie przykładu i poświęcenie – nawet własnego życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz