poniedziałek, 26 marca 2018

#4 CYTATY Czasami kłamię - Alice Feeney


Ostatnio nie miałam za wiele czasu na czytanie, więc zamiast z recenzją, przychodzę do Was z cytatami z książki Alice Feeney "Czasami kłamię". Czytaliście? Mam nadzieję, że lubicie tego typu posty.


• Ludzie to nie lustra, nie widzą cię tak, jak ty sam siebie postrzegasz.

• [...] żaden mężczyzna nie chce siedzieć i gapić się na załzawioną twarz kobiety, mając świadomość, że to jego wina.

• [...] uczciwość wobec siebie jest ważniejsza niż uczciwość wobec innych.

• Bycie lubianym wcale nie jest takie fajne, ludzie za dużo wtedy oczekują. O wiele lepiej wtopic się w tłum, bo kiedy już zabłyśniesz, wszyscy to zauważą.

• Umysł to potężne narzędzie, potrafi wykreować całe światy i nie zawaha się przed spłataniem kilku figli, żeby pomóc sobie w przetrwaniu.

• Prawda jest taka, że po prostu nie ma zbyt wiele osób, które lubię. Każdy, kogo się spotyka, w nieunikniony sposób ma jakieś wady. Kiedy poznaję kogoś na tyle dobrze, by zobaczyć wszystkie pęknięcia i skazy, nie chcę już spędzać z nim czasu. Nie unikam niedoskonałych ludzi dlatego, że uważam się za lepszą od nich, po prostu nie lubię patrzeć na własne odbicie.

• Niektorzy ludzie stają się duchami,jeszcze zanim umrą.

• Czasem ludzie wydają się na zewnątrz szczęśliwi i dopiero kiedy się ich posłucha, a nie wyłącznie na nich popatrzy, można poznać,że w środku coś się popsuło. 

• Ty mnie nie kochasz, tylko potrzebujesz. To dwie różne rzeczy.

• Wszyscy musimy mieć coś lub kogoś do kochania, inaczej nasza miłość nie znajduje ujścia.



Jak Wam się podobają powyższe cytaty? Jakiś konkretny zwrócił Waszą uwagę?

7 komentarzy:

  1. Ciekawe cytaty. :) Tę książkę chcę przeczytać i jestem jej bardzo ciekawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bardzo bardzo chcę przeczytać tę książkę. Do mnie przemawiają cytaty - trzeci i piąty od końca. Ten piąty, szczególnie ujęła mnie końcówka, bo coś w niej jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę książkę na półce od bardzo, bardzo, bardzo dawna. Niebawem po nią sięgnę, bo zainteresowałaś mnie tymi cytatami.

    Pozdrawiam cieplutko,
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością aż Alice skończy pracę nad drugim tomem <3

    Pozdrawiam

    www.bartoszczyta.pl

    OdpowiedzUsuń