poniedziałek, 18 września 2017

Magiczna Księgarnia BOOK TAG


Marta (pingwin-reads.blogspot.com) wkopała mnie w Magiczna Księgarnia Book Tag, więc cóż... Chcąc niechcąc muszę go wykonać. No dobra, niby nie muszę, ale chyba by wypadało, prawda? Nie no żartuję. Bardzo mi miło i dziękuję za nominację :)


1. Ulubiona księgarnia w Twoim mieście.
Z racji tego, że w moim mieście są chyba ze 2, ewentualnie 3 księgarnie to miano tej ulubionej otrzyma Empik. Chociaż i tak rzadko tam bywam. Ale niech mają radochę.

2. Ulubiona sieć księgarń.
Nie mam ulubionej. Dlaczego? A dlatego, że jak planuję kupić jakąś książkę, to po prostu robię rozeznanie, gdzie jest ona najtańsza. I tyle. Więc praktycznie za każdym razem robię zakupy w innej księgarni :)

3. Największa liczba książek kupiona dla siebie jednorazowo. 
To teraz przeżyjecie szok. Serio. Więc lepiej usiądźcie wygodnie, weźcie głęboki wdech i słuchajcie. Największa liczba książek kupionych dla siebie tak przy jednym zakupie to... chyba TRZY! Dużo, prawda? :) Po prostu nie lubię kupować za jednym zamachem stosów książek. Za dużo wtedy trzeba wydać pieniędzy. A ja jestem skąpa, więc wolę sobie rozłożyć zakupy na mniejsze porcje :)

4. Najlepszy, najbardziej pomocny księgarz.
Nie spotkałam takiego. Ale ja po prostu nie korzystam z pomocy księgarzy, bo najzwyczajniej w świecie jej nie potrzebuję. Zawsze wiem, co chcę kupić.

5. Ulubione miejsce w księgarni.
Dział zatytułowany "kryminał/sensacja". Raj na ziemi normalnie. Mogłabym tam siedzieć (albo raczej stać) godzinami.

6. Książka, którą kupiłaś/przeczytałaś tylko dzięki wizycie w księgarni.
Yyyyy... A czy taka książka kupiona w Carrefourze, Biedronce itp też się liczy? Bo jak tak to taką książką były "Ostre przedmioty" Gillian Flynn i "Zabójczy gatunek" Dave'a Freedman'a.

7. Księgarnia internetowa czy stacjonarna?
Zdecydowanie internetowa. Mimo, że trzeba czekać na książkę co najmniej ze 2 dni (a ja do cierpliwych nie należę), to te niższe ceny do mnie przemawiają.

8. Co jest najważniejsze w dobrej księgarni?
Po pierwsze: niskie ceny! Po drugie: niskie ceny. Po trzecie: myślę, że niskie ceny. A po czwarte: ciekawe książki - najlepiej duuuuuużo kryminałów, nowości.

9. Jak powinna wyglądać Twoja wymarzona księgarnia. 
Szczerze? Najważniejsze, żeby były w niej świetne książki w niskich cenach. No co? Im taniej tym lepiej. I można wtedy kupić więcej książek!

10. Czy wyobrażasz sobie świat bez księgarni stacjonarnych?
Tak. W końcu i tak przeważnie robię zakupy w księgarniach internetowych. Także tego... Gdyby księgarnie stacjonarne nie istniały, tragedii by nie było. Przynajmniej dla mnie.


A ja nominuję wszystkich, którzy jeszcze nie robili tego TAGU, a chca! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz